Softonic-recensie

Een gratis app voor Android, door Mattias Apps.

Wij zijn Dieta, de experts in gezond leven. We weten hoe belangrijk het is om fit en gezond te blijven en we willen je helpen je doelen te bereiken. Daarom bieden we je de beste gidsen, tips en trucs om de ketogene dieet voor jou te laten werken. We willen dat je het meeste uit je keto levensstijl haalt, daarom hebben we deze app speciaal voor jou gemaakt.

Het ketogene dieet is een gezonde en effectieve manier om af te vallen, maar het kan ook een positief effect hebben op je gezondheid. In feite verliezen veel mensen die beginnen met een ketogeen dieet gewicht, verbeteren hun bloeddruk- en bloedsuikerspiegels en verbeteren hun hart- en hersenfunctie.

Deze app helpt je meer te leren over het ketogene dieet, zodat je weet welke voedingsmiddelen zijn toegestaan ​​op dit dieet en welke niet.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Dieta Cetogénica

Heeft u geprobeerd Dieta Cetogénica? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.